Årsresumé Oktober - December

Oktober
Oktober var fan en jobbig månad med njurstenen och en massa besök till sjukhuset. Men jag överlevde det och det har väl på nåt sätt gjort mig starkare. Det som var bra med månaden var mitt och mammas besök till Göteborg för att se Airbourne. Det var en oförglömlig kväll då jag fick träffa både sångaren och basisten och krama lite på dem. Annars så var det mest en jävla massa plugg och skrivande på uppsatsen.
 
 
November
November var en riktigt tråkig månad. Men firade Tyra och Linnéa på deras födelsedagar och hade roligt på halloweenfest med min bror och en massa härliga människor.
 
 
December
I december fick jag äntligen se Bullet igen och jag är så glad över det. Jag hade även en riktigt rolig jobbfest som höll på halva natten. Jag fixade mina snygga glasögon så jag skulle slippa vara halvt blind.
 
 
Lite sammanfattning på det
Konserter / festivaler 16 stycken
Antal köpta kameror 18 stycken
Beställningar från Spell and the gypsy 5 stycken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0