Praktiken har börjat.

Egentligen börjar jag inte förrän imorgon då det är röd dag idag men jag kunde inte vänta. Jag är en människa som behöver ha allt planerat och hela helgen har jag försökt att koppla bort skola och praktik för att få lite välbehövlig vila. Men det har gjort att jag har haft enorm panik över praktiken då den inte är planerad helt och hållet. De andra i klassen kan ju gå till sin arbetsplats imorgon och få arbetsuppgifter att göra och lära sig med handledaren där. Min handledare sitter i Los Angeles och min arbetsplats är överallt där jag väljer att ha den och jag får skapa mina egna arbetsuppgifter. Allt är lite diffust nu för jag har saker att göra men vet inte hur man gör dem eller hur lång tid de kommer ta att göra. Men nu är min medlemssida på the plastics hemsida fixad så jag är officiellt en professionell groupie. Har inte jag sagt att jag är det typ 5 gånger redan? Nu kan man iallafall hitta mig på deras medlemssida och ni nyfikna hittar den HÄR. Nu är dagens pyssel att starta en till blogg och en facebooksida. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0