Herregud nu är det snart dags.

På fredag åker jag och mamma mot Tyskland för att träffa Meat Loaf i Hamburg. Det kommer bli så jävla grymt och jag längtar som fan. Snackade med en av gitarristerna Paul Crook på fb för någon dag sedan så förhoppningsvis kan man sno en liten kram av honom med. Idag har jag varit inne i stan och fixat lite inför resan. Har beställt tid för att fixa naglarna på fredag och köpt en massa nödvändigt som kan behövas. Nu har jag precis beställt ett par nya skor som ska få hänga med ner. Har ju bara mina favoritboots men de har lite klack så behöver ett par lågskor. Så tyckte att dessa var perfekta. Tänk er dem med ett par sammetsleggings och en fransväst i mocka.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0