Göteborg here I come!

Ska försöka få i mig lite frukost och packa klart allt för snart åker jag mot Göteborg för att hänga med Siphon fuel. Jag är rätt nervös för att åka tåg men det kommer gå bra. Jag har inga byten och kommer till stationen en timme innan Martin möter mig så inget kan egentligen gå fel när det gäller tåget. Jag ser fram emot helgen som fan och kan knappt fatta att det faktiskt är dags nu. Imorgon står jag på deras releaseparty och ser en massa bra band och på lördag får jag se The Scams igen nere i Kristianstad. Kameran är laddad och ett extra minneskort är inköpt så förbered er på en massa bilder i nästa vecka. Men det kommer nog inte bli så mycket bloggande i helgen men det förstår ni nog. Ska iallafall försöka skriva lite om vad som händer.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0