Snart klar med allt för idag.

Jag har varit effektiv och varvat tråk med plugg med skönhetsbehandling. Min hy ser betydligt bättre ut efter en peelingmask och en återfuktande mask och ha smörjt in ansiktet med ansiktskräm. Sen får jag se ifall den är jävlig imorgon igen eller om detta räcker. Sen har jag nästan skrivit rent och sammanställt två intervjuer idag och jag kanske gör klart den med Lexa Vonn senare om jag orkar. Men är nöjd med det jag gjort idag då det tog längre tid än väntat att sammanställa. Så nu har jag precis hängt upp en maskin tvätt och börjat på med maten. Sen blir det nog soffan och de sista House avsnitten som är kvar på dvd:n.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0