Jag tyckte det gick så bra.

Jag vaknade i morse med en näsa som inte var snorig och en hals som inte gjorde ont. Då jag inte haft någon feber alls under tiden jag varit sjuk så tänkte jag att jag kan jobba under helgen. Vill inte gärna säga nej till dessa pengarna. Allt funkade skitbra ändå tills frukosten då näsblodet kom. Så nu sitter jag här med en kompress uppkörd i näsan och gömmer mig så folk inte ska se hur ful jag ser ut. Nu blev jag iallafall inte lika chockad som när jag var i skolan och fick näsblod och trodde jag skulle dö. Men det är jobbigt som fan iallafall och jag hoppas det slutar snart. Undrar om man kan tycka upp lite kompresser och sen sätta ett plåster för näsan och ha det så idag?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0