Dags för jobb.

Ska jobba lite extra idag igen vilket kommer bli kul. Inte så kul dock att jag har ont i axlarna och nacken efter att ha burit på en tung väska i helgen. Men jag ska nog klara en dag på jobbet utan att trilla sönder. Sen ska jag lämna in mina kort för framkallning och gå på stan med mamma lite. Jag är så nyfiken på mina kort från maskeraden men tyvärr så måste man alltid vänta på analoga kort. Men jag tycker det är värt det för att det blir en helt annan sak med analoga kort. Det gör oftast inte så mycker om de blir suddiga för de blir coola iallafall till skillnad från ett digitalt kort som bara ser illa ut. Jag är så glad över mina Lomography kameror och när jag ändå samlar på Polaroidkameror kan man väl börja samla på Lomography med?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0