Äntligen hemma igen.

Jag är trött som satan men fan så kul jag har haft i helgen. Det var riktigt roligt att träffa Nico igen och se hennes lilla lägenhet. Sen var ju konserten helt underbar och när den avslutas backstage så kan jag inte vara annat än lycklig. Finns fan inget bättre än Bullet och jag älskar fan att se dem live. Sen fick jag även träffa på Frida och Frida som jag inte träffat på evigheter. Jag har saknat dem som fan så det var skönt att få krama på dem lite. Jag ska alldeles strax kolla igenom alla foton jag tagit men ni får se hur jag såg ut nu iallafall.
 
Jag ser helt knäpp ut på sista bilden när det blir skugga över ögonen men skit samma.

Kommentarer
Postat av: elk

miss you lovely Jamie - my FB is above - add me!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0