Nu är jobbet klart.

För denna helgen och det gick rätt smärtfritt faktiskt. Men självklart hade den fina solen försvunnit lagom till att jag skulle köra hem. Men det var väldigt skönt att köra moped idag och kunna köra direkt hem. Sen lyckades jag nog roa några på vägen hem för fan vad de pekade. En kille började fan peka så fort han såg mig och höll troligtvis på tills jag försvann i fjärran. Jag fattar inte vad det är med min moped som gör att folk beter sig så? Inte ens om man ser en skitkul/ful/cool bil pekar man som en idiot som han gjorde. Vem fan pekar på andra människor liksom? Jag hade velat veta vad han tänkte om mopeden. Är den cool? Eller ful? Eller vad fan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0