Mår inte så bra.

Det har varit en pissdag idag så är inte på topp just nu. Förhoppningvis har det gått över till imorgon och allt är tillbaks till normalt igen men just nu är det dåligt. Har svårt att andas och har ett tryck över bröstet men vet inte om det beror på ångesten eller att jag blivit allergist mot allt äckligt mögel jag fick tvätta bort på jobbet idag. Jag fick det precis efter jag städat upp möglet så troligtvis är det allergi mot det. Jag hoppas bara det går över snart för jag hatar att ha svårt att andas och får lätt panik då. Jaja jag sitter och lyssnar på The Hector nu för hans röst är det enda som håller mig lugn nu. Tänk att musik kan hjälpa en så mycket.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0