Jobb

Sitter på jobbet nu och är faktiskt ovanligt pigg. Jag är lite trött för att jag fick stiga upp vid 5 på morgonen men jag är inte hängig idag. Så det hjälpte nog att jag var och solade och fick lite ljus och värme på mig igår. Sen kommer nog vitaminerna hjälpa lite med, men då jag bara tagit en så är det nog inte den som är osaken idag. Men det var riktigt skönt att vakna av sig själv och inte av väckarklockan vid 5 och inte vara slö och hängig. Jobbet kommer nog gå galant idag och sen blir det direkt hem och bli hämtad av pappa för vi ska fira min bror ikväll. Jag hade tänkt ta med min nya systemkamera och ta upp rullen som är i så jag kan framkalla dem sen i veckan som kommer. Jag är nyfiken på hur den funkar och om bilderna blir bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0