Finally

Fick äntligen tillbaka min dator idag men tror ni inte att den ska bli helt knäpp och stänga av sig efter bara några minuter. Den blir helt död och så måste jag starta om allt igen. Men troligtvis är det något med det mobila bredbandet jag använder när jag är hemma hos mamma som gör det. För nu helt plötsligt mitt i natten så verkar det funka. Men innan när jag ville blogga som mest innan konserten så ville det inte alls. Men konserten var skitbra och jag fick en del snygga bilder på karlarna i Screamer. Men de får ni se när jag kommit hem imorgon och slipper denna mobila skiten som knappt vill fungera. Före konserten möte jag upp Nico och så stack vi till min bror och sjöng lite singstar. Så det har varit en väldigt rolig kväll men nu är jag trött som fan, har ju ändå varit uppe sen 5.30 i morse. Så dags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0