Då var det dags att kolla igenom ekonomin igen.

Pengarna trillar in på kontot idag så dags att kolla vilka utgifter man har och hur mycket det är kvar att leva för sen. Jag hade tänkt att shoppa lite från Victoria's secret då jag har ett secret reward kort med pengar på. Men jag vet inte hur mycket det är på kortet men det är mellan $10 och $500. Jag hoppas ju så klart att det är $500 på den så jag kan shoppa allt gratis. Men man kan inte kolla det förrän i kassan så är det bara $10 så får jag helt enkelt vänta med att handla tills skatten kommer tillbaka i sommar. Hjälp mig hålla tummarna för att jag har fått ett av de bra secret reward korten med mycket pengar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0