Nu ska färgen bara torka.

Byrån är slipad och målad i vitt nu. Så den står så fint och torkar i pappas källare. Sen skulle min pappa vara så snäll och fixa med knopparna. Det var för långa skruvar på dem så det ska kapas och fixas lite. Kanske bäst att jag låter en redig karl ta hand om det. Fast det är kanske mest för att jag har fullt upp med skolan så jag hinner inte åka ut till pappa på några dagar nu. Jag upptäckte en liten kul sak idag även. Byrån är handgjord av en i klass 6 och den är riktigt snyggt gjord. Fan när jag gick i 6:an fick vi göra kåsor och småskit. Inte en hel jävla byrå. Jag är stolt över att ha en handgjord byrå som någon i 6:an troligtvis har lagt ner hela sin själ i. Jag lovar att vårda den ömt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0