Skola idag då.

Varför är det så att motivationen till allt försvinner så fort det blir fullt väder ute? Jag vill bara gå och lägga mig igen. Igår satt jag och pluggade och läste om fastighetsöverlåtelse, behöver jag som kulturledare verkligen lära mig om fastighetsöverlåtelse? Vi vill jobba med kultur så immaterialrätten och upphovsrätten kan jag förstå. Men behöver vi lära oss om jordabalken och fast egendom? Känner inte riktigt för att sitta i skolan och lyssna på detta tills fyra idag. Men jag måste för jag vill lära mig under tiden jag pluggar och inte bara glida med. Tänk att ha pluggat i tre  år och glidit med och lyckats få godkänt men egentligen inte lärt sig något. Det hade ju verkligen känts som man kastat iväg en massa tid och pengar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0