Nu är det teapaus.

Jag har gjort klart första uppgiften i musikjuridik kursen nu och skickat in. Så nu ligger jag inte lika mycket efter iallafall. Ska börja läsa på block B som handlar om upphovsmannen och skapandet snart. Ska bara dricka lite tea och beställa biljetter till Bullet först. Min mamma ska hänga med mig och Nico när Bullet spelar i Ljungby. För hon har inte sett dem och det måste man ju. Man kan ju inte ha en mamma som lyssnar på Christer Sjögren eller något sånt äckel. Bättre att ha en mamma som hänger med och kollar på Hardcore Superstar, Bullet och Meat Loaf live och rockar loss. Så nu blir det att beställa biljetter och sätta igång och börja längta efter bandet igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0