Bullet live!

Tyvärr så får ni inga bilder på hela mig i min snygga outfit men vem bryr sig om det när jag spendera halva natten backstage med Bullet. De var helt underbara live som vanligt, men det var väldigt lite folk som kom och kollade. Typiskt Ljungbybor att inte gå på de bra konserterna. Men iallafall sen efter konserten så skulle jag mamma och Nico gå och köpa en tröja till mig. Då kommer nästan hela bandet ut så jag börjar så klart att krama så många rockstjärnor som möjligt. Ända tills Hampus Klang kommer fram och kramar mig, han går fram och ger mig en kram. Samtidigt frågar han om det är jag som står på gästlistan och jag svara nej men jag har inget emot att stå på gästlistan. Så han säger att han bara ska gå iväg och hälsa på en och komma tillbaka. Så vi sätter oss och vänta och efter ett tag kommer Hampus fram till mig och frågar om jag vill hänga med backstage och dricka gratis öl. Jag hängde självklart med backstage, det gjorde vi alla tre, men ölen skippade jag eftersom jag är nykterist. Men de är fan underbara, helt jävla underbara. Jag har inte haft så kul på länge och det har nog inte mina mamma eller Nico heller. Det spårade dock ut lite när folkölen kom fram, det var både partyhattar på mamma och ölslushie. Här kommer en del bra och en del mindra bra bilder från igår.






















Det märks vilka bilder jag har tagit och vilken bild min mamma tog. Men hon är väldigt bra på en jävla massa annat istället. Man ser ju att det är jag och Hampus Klang iallafall.

Jag hade också partyhatt på mig ett tag men beviset på det finns i Adam Hectors mobil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0