Januari-April

Då ett nytt år snart nalkas kände jag att det är dags för en årsresumé här i bloggen. Fy fan vad mycket som hänt egentligen. Plus att jag shoppat en massa nödvändiga saker och gått på underbara konserter. Så jag delar upp året i tre inlägg så kan ni få se lite mer bilder utan att inläggen blir för långa.

Januari
Jag började året med att skriva en hemtenta i konstkursen vilket inte var det roligaste att börja ett år med. Sen blev det bara värre när vi skulle läse den tråkiga filmkursen. Jag råkade även köpa en skinnjacka.



Februari
Jag började plugga musikjuridik som en extra kurs. Bullet släppte sin tredje skiva Highway pirates och hade releaseparty i Växjö som jag och Nico var på. Bullet spelade även i Ljungby och dagen till ära hade jag mina skitsnygga Kenza skinnshorts på mig. Blev efter konserten inbjuden backstage av Hampus Klang och gissa om jag var överlycklig. Jag köpte även 1 par skor.








Mars
Min och Nicos Bullet turné fortsatte ner till Helsingborg där vi såg både Bullet och Mustasch på The Tivoli. Jag köpte en ny skinnjacka, ett par röda skinnbyxor och två par skor.









April
Jag började läsa kultursociologi i skolan och slapp den förbannade filmkursen. Startade min andra blogg och blev toppbloggare av någon anledning. Det blev även vår så jag kunde ut och köra med den älskade mopeden lite. Jag kan ha råkat köpa 2 par skor.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0