Fan vad mycket det blev att göra nu.

Jag fick stiga upp extra tidigt idag då jag tänkte gå på det första seminariumet istället för det andra som jag brukar. Jag har inte tid att vara i skolan till tre idag utan måste hem och packa så fort som möjligt. Min chef ringde igår och undrade ifall jag kunde jobba imorgon och det är alltid gött med extrapengar. Men sen får jag reda på att Screamer har ett event och ska spela och signera skivor på JC ikväll. Det måste jag ju gå på! Så nu blir det att packa min väska och sova inne hos mamma i natt. Sen jobba till halv tre imorgon för att sen gå på julfesten med jobbet. På lördag kommer pappa och hämtar mig så jag kan gå på julfest ute i Bölminge med. Sen på söndag kanske jag har tid att andas lite men kommer nog behöva spendera dagen med att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0