Parksommar.

Woohoo jag hittade en konsert. Vet ni om att Crashdiet och Bullet ska ut på en gemensam turné i sommar? De kommer då att spela på Sundspärlan i Helsingborg och jag kommer definitivt att vara där. Har velat se Crashdiet hur länge som helst men inte haft chansen. Bullet är ju Bullet så de kan man se hur många gånger som helst för de är helt underbara. Men problemet är att det inte är förrän den sjunde augusti och det är en hel evighet tills dess. Men, men jag får väl stå ut. Då har jag iallafall något att drömma om när jag står och slavar på jobbet hela sommaren.




Ska nog börja drömma redan nu tror jag.

Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Sweet dreams ;)

2010-05-14 @ 12:01:28
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0