YES!

I förrförra veckan sa pappa att han hade fått hem deklarationspapprena från Skatteverket. Detta gjorde så klart mig väldigt nyfiken på vad jag skulle få tillbaka på skatten i år. Men mina papper kom ju aldrig och jag blev mer och mer nyfiken. Men idag så kom de och jag kommer få.... en förbannat massa pengar tillbaka som vanligt. Det är lite skönt att få tillbaka dessa pengar. För fan vad jag slitit och gråtit för att tjäna ihop till dem. Så får man en hel hög med pengar tillbaka bara så där. Utan att behöva göra mer än att klicka lite på internet, det är så skönt.

Undrar vad jag ska göra för pengarna? Köpa en massa skor? Kläder? En ponny? Jag får nog fundera på det lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0