Det blev inga nya byxor.

Vi var inne i varenda klädesaffär i Ljungby, men det fanns inget som var snyggt eller passade. Jag blir galen på det, var är det för fel på dagens mode? Men iallafall vi var inne i varenda Ljungbyaffär och hittade ingenting. Så vi stack bort på mitt gamla jobb för att prata med mamma. När vi ändå var där så tog pappa en kopp kaffe och jag lite sallad. (Intressant sak, jag åt aldrig sallad på mitt gamla jobb. Men har börjat med det på det nya stället och POOF min rumpa är dubbel så stor. Coincidence?)
Pappa nämnde ett ställe som brukade ha märkes jeans billigt och jag tvingade honom att köra mig dit. Det låg några mil bort men pappa var så snäll och körde. Vi kommer dit och det finns ingenting till mig. Jag blir sur, men får en klubba av pappa. Sen övertalade jag honom att köra till Älmhult med för att kolla i två affärer. Där fanns inga jeans heller, men ett par leggings med skinndetaljer på. De fick följa med mig hem iallafall, men inga jeans. På vägen hem stannade vi för att ta ut pengar och pappa skulle kolla efter en lampa. Då hittade jag en lock/plattång för en billig penning. Jag har kollat efter det ett tag nu så passade på när jag hittade denna. Den är lite större för att göra stora lockar, precis så som jag vill ha dem.


Det krävs inte mycket för att göra mig glad igen.


Nya leggings som inte är för tighta.


Ska testa den sen och lägga upp bilder så ni får se.

Kommentarer
Postat av: Johan

Gillar verkligen bilden med klubban, söt :)

2010-03-30 @ 22:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0