Ensamt.

Jag lyckades lura hit lite sällskap i torsdags så jag slapp sitta här helt själv. Håller ju på att bli lite smått galen av att inte få några dagar att jobba. Lite tråkigt att bara sitta här i lägenheten helt själv. Men nu har jag ju haft lite sällskap och ska jobba i morgon så nu överlever jag ensamheten ett tag till.
Var hemma hos mamma igår och firade henne, hon fyller år idag. Så det blev en trevlig kväll med god mat och trevligt umgänge. Mamma hade lagat räkpaj, men eftersom jag inte tycker om paj och är en bortskämd snorunge fick jag räkmacka istället. Mycket, mycket gott och sen fick vi tårta till efterrätt, ännu mera gott.

Grattis till mamma på hennes födelsedag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0