Jag har en stalker!

Eller två?

De ringer varje vecka och när man svarar hörs det lite i luren och sen lägger de på. Varför ringa varje vecka om man sen inte ska prata med mig? Så jag vill bara säga till mina stalkers Keycode Security AB och den andra telefonförsäljaren som ringer från något callcenter i Stockholm. SLUTA RING MIG FÖR FAN!

Jag har dock en teori om Keycode security. Man blir ju lite rädd när det ringer folk och bara lägger på, man känner sig ju lite otrygg då. Precis som om man hade en riktig stalker efter sig. Tänk då om man blir stalkad i flera veckor och sen så ringer ett security bolag. Då är det ju självklart att man tycker att det de säljer låter skitbra. Så det kan ju faktiskt vara ett säljknep från deras sida. Men nu är saken den att jag skiter i deras jävla produkter de försöker sälja genom att skrämma mig. Jag har en vapensamling, jag klarar mig nog själv. Så SLUTA RING MIG FÖR FAN!

Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Skönt inlägg.



sv:

Tack.

Besök gärna min blogg igen och kommentera.

Vill du inte heller missa framtida inlägg så rekomenderar jag bloglovin.



rock on!

2010-02-10 @ 18:07:51
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Sara Andersson

Hej, mitt namn är Sara, jobbar som journalist. Jag hittade din blogg när jag sökte på "stalker". Vill du ha hjälp, kontakta gärna mig på:

[email protected]

2011-09-13 @ 11:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0