Ja det gick bra...

idag på min intro i det nya köket. De var trevliga mot mig iallafall. Det är ju lov nu och det är en skola jag är på så det var väldigt lite att göra. Så ska på en till intro i nästa vecka när det är som vanligt igen, så man får en riktig bild av vad som ska göras. Jag var inte den enda som var ny så det fanns en till vilsen person där.
Det var lite kul för de hittade en massa gamla skolkataloger när de städade lite. Jag gick högstadiet på den skolan så självklart fanns det en katalog med mig i också. En över 10 år gammal katalog, med en bild på mig när jag var 13.




Jag har förändrats lite måste jag säga.

Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Det var en viss förändring ja, snygg as hell är du iaf ;)

2010-02-23 @ 11:49:41
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0