9 timmar.

Har jag jobbat idag, fast jag valde det själv. Just nu så är varje jobbad timme bra och jag var inte särskilt trött. Vi hade mest roligt de sista två timmarna och busade runt. T.ex. som när Henke skulle bära mig genom hela köket för att sen släppa ner mig ute i disken. Han var väldigt stolt över att han orkade bära omkring på mig, men jag väger ju under 50kg så det kan ju inte vara så jobbigt. Han hade det lite svårare när han skulle lyfta upp Jessica, men jag lyfte henne och jag tyckte inte hon var så tung. Henke var nog trött efter att ha kånkat runt på mig. Så har jag även ätit två och en halv semla idag, fettisdagen till ära. Skulle nog kunna äta en till eller två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0