Samlarmarknad i Markaryd.

Jag har precis kommit hem från Markaryd där jag och pappa var på marknad. Det var en stor marknad med samlargrejer och antikviteter. Fan vad mycket fint där fanns, jag hade gärna haft lite mer pengar i plånboken. Men jag lyckades att inte köpa allt jag såg utan välja noga innan jag handlade. Eftersom det var en samlarmarknad så var det rätt dyrt också. Men jag kom hem med två böcker och en jättefin träskulptur.


En special utgåva av Sibyllans hemligheter som bara finns i 999 exemplar.


En bok om Voodoo religionen.



Min nya favorit som jag har döpt till Baboo.

Kommentarer
Postat av: Johan

Fan vilken läcker katt, den var inte ett dåligt fynd!

Kan man säga grattis? :P

2010-04-04 @ 15:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0