Jävla helvete!

Usch jag är trött efter att ha jobbat hela helgen och nu blir varje liten skitsak jättestor.

Varför ska människor man träffar ställa en massa dumma frågon som förstör hela ens dag? Jag blev glad över att se dig men nu ogillar jag dig väldigt mycket.

Jag vägde mig hemma hos pappa igår och jag har gått upp nästan 3kg i vikt. Vilket är bra. Men kan jag inte bli större när det finns snygga byxor i affären? Varför nu när modet ser förjävligt ut?

Varför ska jag jobba varje helg som det händer något kul? Antingen får jag skita i det eller sticka hem jättetidigt när alla andra fortsätter att ha kul halva natten.

Nä nu ska jag lipa lite och sen blir det nog bra. Hoppas det iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0