Regn.

Sitter hemma hos mamma nu, spenderade natten hemma hos karlhelvetet. När han var tvungen att sticka till jobbet försvann jag hem till mamma. För det ösregnar ute så jag kan inte cykla hem. Fast jag ska fixa en ny telefon och lite födelsedagspresenter innan iallafall. Men det kommer nog inte sluta regna tills det är fixat så jag har ringt in räddaren i nöden. Min pappa kommer in till stan för att skjutsa hem mig när shoppingen är klar. Han är snäll han, min pappa. Men jag hoppas bara att det slutar att regna senare för jag ska ju in till stan igen sen. Har ju blivit bjuden hem till min gamla klasskompis och jag vill inte missa det. Men inte kul att behöva ut i regnet sen igen. Jag behöver iallafall inte stiga upp tidigt och cykla in till jobbet imorgon, för jag kommer sova hos mamma i natt.
Hatar höstregn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0