PAIN

PAIN ska spela på Sweden Rock festival. Jag har seriöst velat se PAIN live sen jag var 14, men aldig fått chansen. Men nu jävlar ska det ske. Jag har tidigare kollat upp lite var någonstans han ska spela i år. Det jag hittade i Sverige var Peace and love festivalen i Borlänge och Metaltown i Göteborg. Men inget av det funkade för mig med datum och kostnader för resa och boende m.m. Men så såg jag det idag att han kommer till Sweden rock och det är perfekt. Jag har varit där förr, det ligger nära och jag känner till ett jättebra vandrarhem där.
Det kan inte bli bättre. Alla som känner mig vet att jag älskar konserter och att jag blir överlycklig i flera veckor när jag ska gå på en. Särskilt när det är en artist som jag har velat se under en större del av mitt liv, men aldrig fått se.




Titta bara vad underbar han är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0