Fira lite idag....

och nej jag tänker inte fira nationaldagen. Utan min pappa som fyllde år tidigare i veckan och min bror som fyller år om några dagar. Så det blir lite kalas ute hos pappa idag med vänner, tacos och daimtårta. Tror även att de var och inhandlade lite dricka igår. Ni vet sån äcklig dricka som jag inte dricker men som andra människor dricker. Så förhoppningsvis så kan det bli en rolig Gabriella som ska supa som en norrlänning ikväll. Det är alltid lika roligt och se denna lilla människa springa omkring full som ett ägg. Så det blir nog en underhållande afton så jag får se till att ta med kameran. Så att man kan föreviga alla roliga saker som folk hittar på.

DON'T DRINK AND DRIVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0