Tillbaka på jobbet...

Tillbaka på jobbet idag och har fortfarande ont i handleden. Har varit sjukskriven i nästan en vecka och det har inte gått över än. Men det har blivit lite bättre kände jag idag, men imorgon ska jag vara i disken och förstöra den igen. Men den dagen den sorgen. Har fortfarande inte kommit fram till vad jag ska ha på mig på Sonisphere, men jag har hittat skor. Hittade ett par jättefina känger för en billig peng som jag har beställt. Hoppas bara på att jag hinner få dem innan festivalen också. Annars har jag ett par känger jag kan ha någon annan festival eller på promenad i skogen eller nåt. Kan meddela att jag glömde mitt huckle som jag har på jobbet hemma idag. Jag har ett zebramönstrat huckle på jobbet i vanliga fall, men nu hade jag tvättat den och glömde den hemma. Så jag fick springa omkring med ett helvitt huckle hela dagen. Jag såg ut som en sjuksköteska som hade kommit på vift. Så här kommer en bild på sjuksköterskan Jamie.



Stay sick!

Kommentarer
Postat av: Frida

Så söt du är i din sjuksköterske outfit :)

2009-07-12 @ 22:17:51
URL: http://studenten25kvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0