God afton.

Sitter hemma hos karlhelvetet just nu. Han sticker till Dalarna imorgon så jag snor åt mig så mycket tid med honom som möjligt. Fast jag kommer jobba hela helgen så jag hinner nog inte sakna honom så mycket. Eller inte, kommer sitta helt själv hela helgen och ha tråkigt. Men jag överlever nog, tror jag.
Det var rätt kul på jobbet idag iallafall. De fick lite svininfluensa hysteri och trodde att alla skulle bli smittade. En kille har blivit smittad och en på jobbet hade spenderat hela förra helgen i hans sällskap. Så nu tror de att hela köket ska bli smittade och alla gamlingar på hemmet också. Men jag tror inte riktigt på det, visst vi kan ha blivit utsatta för smittan nu. Men jag är aldrig sjuk så det är inte så stor risk att jag kommer vara i fara om jag blir sjuk av influensan. Ni vet det att det är bättre att inte vaccinera sig om man är ung och frisk än att göra det. Om vi får svininfluensan är vi sen mer immuna mot det och blir inte lika sjuka i de andra influenserna som är varje år. Bara så ni vet.

Stay sick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0