Gissa var jag ska?

Kom igen nu, gissa?

Jo jag och karlhelvetet ska till Sonisphere festivalen. Vi ville sticka dit tillsammans men ingen av oss hade råd. Så då skickade jag in till en tävling de hade på hemsidan. Gissa vad? Jag vann andra pris och fick biljetter till festivalen. Fick reda på det i morse och nu har jag två fina biljetter i min ägo. Det bästa var att min motivation till varför jag skulle vinna var skit lam. Det var verkligen jag vill vinna för att jag och min pojkvän ska få ett sommarminne tillsammans. Han älskar alla banden som spelar och jag vill kunna ge det till honom men har inte råd. Det stämmer ju men det var ingen cool motivation, men de föll för det. Det kommer bli ett skitbra minne för oss, våran första sommar och festival tillsammans. Med alla karlns favoritband på scenen.
Men nu till det viktiga. Vad ska jag ha på mig? Kom gärna med ideér och tips, eller skänk lite "metal" kläder till mig om ni har som ligger och skräpar.



Stay sick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0