Äntligen hemma igen från Sonisphere.

Det var en rolig men lång dag och vi orkade inte riktigt hela vägen. Vi steg upp vid sex på morgonen för att fixa till oss och allt. För att sedan bli körda till Alvesta och den första bussen mot Hultsfred. Det var en lugn resa, vi fick byta buss två gånger och den ena bussen blev försenad. Men vi kom fram någolunda i tid och väl framme så var det skit kul. Jag och karln tittade på band och åt en massa mat och hade det bra. Ända tills det började att regna och det regnade rätt länge. Eftersom de hade tagit mitt paraply och slängt det, man fick inte ha det med in. Så blev vi rätt blötta och eftersom det blev senare och senare så blev vi även kallare och kallare. Så vi satt och klagade lite och beslutade oss för att försöka fixa skjuts hem. Vi skulle annars ha stannat tills halv tio idag och tagit tåget hem igen. Men eftersom karln var blöt och kall vid nio igår kväll så funkade inte det riktigt. Så vi ringde en kompis och han var så snäll att han kom och hämtade oss och körde hem oss. Så vi var hemma igen vid sex i morse och fan vad skönt det var att få en säng då. Vi hade så jävla ont i fötter och ben och var skit trötta.


Johan i bussen på väg till Hultsfred och jag när vi
precis hade kommit fram och väntade på att se
Lamb of god.

 
Jag och Johan och alla andra tusentals människor som ville se bandet.


Circel pits som bildades när Lamb of god spelade.
Kolla upp det för det är rätt kul att se på, men kanske inte att vara med.
Vilket jag och Johan nästan råkade ut för under först låten.
De springer iallafall runt i cirkel mitt i publikhavet och krockar och är helt galna.


Cradle of filth och Lamb of god.


Stay sick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0