Rådfrågade...

min Svarens bok med filmcitat om jag bör leta efter ett nytt jobb. Jag fick svaret -Ta antingen kommandot över det här gänget eller se till att göra slut på allt nu. (Pike Bishop: Det vilda gänget)  Det var dock inget svar på min fråga utan mer en upprepning av vad det är jag håller på med och funderar på. Men jag har iallafall pratat med facket idag och de är beredda om det inte funkar med samtalet vi ska ha i veckan. Då jävlar bli det krig mina vänner.

Jag har även julpyntat i köket idag och hittat en bok jag vill ha. Den boken passar så bra på den hyllan bredvid mina andra böcker där. Om det finns någon snäll och givmild läsare där ute så vet du nu att Jamie vill ha.


Julpynt i köket. Gav dock bort min tredje chokladkalender till pappa.
Den var blå med tomtar på, så den var lite för manlig för mig.


Ge mig fina boken, snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0