När tar det stopp egentligen?

Känns som om jag har kommit till gränsen om och om igen. Jag vill inte mer, men måste kämpa vidare för att få en lösning. Ja jag pratar om jobbet. Idag tog det mig 45 minuter att ta mig upp ur sängen, jag ville verkligen inte. Men jag måste, är för envis för att låta henne vinna. Måste få en lösning, ett svar på varför hon gör så här. Vad fan jag har gjort för att förtjäna detta? Vill ha svar nu, men det händer inget och det är det som är så jobbigt. Jag måste gå till jobbet varje dag utan att veta vad som kommer hända. Ifall jag kommer få några svar eller bara denna jävla väntan. Väntan på att chefen ska göra sitt jobb och se till att kokerskan sköter sitt.

Jaja facket har informerat representanten de har på min arbetsplats iallafall så hon vet om det. Jag får helt enkelt vänta och se vad som händer denna veckan. Fixar inte chefen det innan fredag, blir facket indraget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0