En shopaholics dag.

Ja idag har jag spenderat dagen med pappa i Halmstad för att shoppa. Det skulle bara bli en runda till Biltema, men råkade bli lite mer affärer. Så en del fynd blev gjorda från min sida med och inte bara tråkiga bil saker. Det är tur att jag hittar de där billiga fynd sakerna som priset är nersatt på. Annars hade jag inte haft råd med att shoppa så mycket som jag gör. Här är iallafall några av sakerna jag köpte idag.


Nya fina leopardskor för 99kr. De är även fodrade och riktigt varma.


En fin stjärnljusslinga hittade jag på Biltema.


Hittade även en hel påse med fina hjärtan i guld och rött på Biltema.
Troligtvis var det julpynt från förra året för de sålde hela påsen med 12 stycken
för 20kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0