Min låtsassyster yster.

Ibland kommer jag på jättebra ideér, en av dem var att skicka ett mail till min kompis Mia. Vi har inte haft kontakt på ett tag, vilket är lite konstigt. För de gånger vi har kontakt och träffas har vi skitkul. Mia är en väldigt redig kvinna och hon är en person jag ser upp till väldigt mycket. Så att bara skicka mail med henne är jätte givande. Vi har varit med om en massa tillsammans och alltid haft lika roligt.

Jag och Mia på Halloween för en jävla massa år sedan.


Jag med mitt långa svarta hår. Jag saknar det ibland faktiskt.

Stay black!

Kommentarer
Postat av: Mia!

hahahaa aaaaa vad kul...=) Japp vi haft en hel del tok för oss, häxkojan i Bölminge, eldat, tjuvrökt, jaaa vad mer? Kläder, naglar, sola, bada, mmm...massor...gallrat i dina Fridatidningar...jaa vad mer??? =) More will come my låssassissssss

2009-08-30 @ 22:00:25
Postat av: Mia!

coolt, vi haft mkt kul!!!

2009-08-30 @ 22:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0