Shopping i Växjö.

Jag och pappa tog en tripp till Växjö idag för att handla lite. Shoppingen började på bilskroten för pappa behövde en del till sin bil. Självklart var det jag som fick ta på mig arbetet att skruva loss skiten. Jag är lite mindre och smidigare än min far. Fast det var min pappa som var klädd för att mecka med bilar, men jag klarade mig utan smutsfläckar denna gången.

Sen fortsatte shoppingturen ut mot Samarkand, där det blev en ny handväska, en solstol och lite muggar till Jamie. Jag fick även shoppat en ny leksak som jag velat ha jättelänge. En alldeles egen elbas, äntligen har jag en bas som kan stå bredvid gitarren och se snygg ut.


Jag och min nya älskling, som jag snabbt döpte till Black Betty.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har typ lärt mig spela lite elbas nu =) Kan ju jamma lite när jag och Eve kommer hem till dig nästa helg.

2009-04-22 @ 21:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0