Lördagsloppis som vanligt.

Jag och pappa tog en liten loppisrunda idag igen. Det blev inte så mycket men hittade lite delar till en servis mamma samlar på och en röd fin kimono. Skickade ett mms till mamma med bild på servisen och hon ringde tillbaka direkt och sa att jag skulle köpa. Den var i riktigt fint skick så det var perfekt att jag hittade det till henne. Sen kan man ju inte får för många kimonos att mysa runt i hemma och för 30kr tänker jag inte låta den hänga kvar på galgen. Den skulle helt enkelt med hem. Ska ta en bild på den sen men nu ska jag äta lite räkmacka till lunch och sen vila bort min huvudvärk. Det är ett tufft liv jag lever med all second hand shopping så får passa på att vila nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0