Second hand shopping.

Jag har varit i Älmhult idag och lämnat av min karl som har spelning i Linköping ikväll med bandet. Så jag och pappa körde dit honom och tog sen en loppisrunda tillsammans. Så det blev second hand i både Älmhult och Strömsnäs idag. Men tyvärr så hittade jag inte så mycket roligt utan det blev bara en mysig halsduk med luva på. Ska ut och gå en promenad sen så ska ta en bild på den. Den är verkligen riktigt mysig och kommer bli perfekt i vinter. Jag måste även testa mina nya skor som jag hämtade ut igår och som bara ligger på hallgolvet än. Har varit helt slut idag så somnade så fort jag kom hem. Somnade i soffan hemma hos Thomas igår med så behövde verkligen sova efter denna jobbarvecka. Men tänkta att jag skulle ta en liten promenad nu så kanske jag piggnar till lite. Hoppas på det iallafall.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0