Nu sitter jag på vandrarhemmet.

Sitter nyduschad på vandrarhemmet vid Halens camping. Det har varit fullt upp hela dagen så jag är jätte trött nu. Men jag ska kolla på House innan jag sover för det får man inte missa. Jag fick min nya skinnjacka idag men den var lite för stor och såg rätt billig ut. Sömmarna var väldigt dåligt sydda och sånt så den får åka tillbaka. Men jag fick ett gratis linne i paketet så jag är glad iallafall. Plus att jag fick ett till paket med två Bullet tröjor och de satt alldeles utmärkt så väldigt glad Jamie.

Men här får ni lite fina bilder från idag. Det är så underbart fint i Olofström trakten.




Kommentarer
Postat av: Hasse

Hej, vart är den bilden tagen?

2011-06-15 @ 19:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0