Grönt är skönt.

Särskilt när man blandar det med skinn. Jag tog en liten paus i pluggandet och åkte in till stan och handlade med pappa. Jag fick ett paket med böcker idag och en av böckerna var till min pappa. En bok om Suzuki motorcyklar då hans senaste inköp var en Suzuki GSX 400. Den andra boken var kurslitteratur till mig vilket inte är lika roligt. Så här snygg är jag när jag handlar på Maxi iallafall.




Vet ni att Bullet är med i senaste numret av Slitz? Bara därför var jag ju tvungen att ha den. Men fatta vad kassörskan stirrar, trodde hon skulle glo ögonen ur sig. Inte nog med att jag hade skinnbyxor på mig utan jag skulle köpa Slitz också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0