Stjärnklart.

Det var helt fint och stjärnklart när jag cyklade till jobbet imorse. Inget regn eller blåst utan bara helt mörkt, tyst och stjärnklart. Så förhoppningsvis blir det en fin dag idag med lite sol.
Jag kom och tänka på en sak igår. Vad händer egentligen med Casablancas? Finns de fortfarande som band? Varför kommer det aldrig någon skiva i så fall? De är ju väldigt bra, iallafall live och väldigt trevliga. Jag träffade dem i somras i Helsingborg och de var helt underbara på alla sätt och vis. Så vad fan händer?


Jag vill se och höra mer från denna gruppen.

Kommentarer
Postat av: Flickvall

Såg dom som förband på Kiss, grymt bra!

2010-11-17 @ 14:22:19
URL: http://flickvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0