Gratisbio.se



Som nog de flesta av er vet så är jag ju lite smått shopaholic. Men det är faktiskt lite krångligt och vara det samtidigt som jag är fattig student. Så jag har faktiskt gått med i gratisbio.se. För er som inte vet vad det är så är det en hemsida som man kan tjäna poäng på. Dessa poäng kan man sen växla in till biobiljetter eller presentkort och sånt. Poängen tjänar man genom att vara aktiv på internet med att t.ex besöka hemsidor och vara med i undersökningar. Man får även poäng genom att blogga om gratisbio så som jag gör nu. Plus att jag med mitt blogginlägg kommer vara med och försöka vinna 1000 kr på Nelly.com. Det är ju bara perfekt för en shopaholic som mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0