Blev inget rally idag.

Skulle åka riks ettan rallyt med pappa och min bror idag men självklart har jag blivit sjuk igen. Så nu ligger jag nerbäddad i soffan med en förkylning. Förhoppningsvis så försvinner den rätt snabbt igen. Jag har lite feber och är täppt i näsan. Jag känner mig inte jättesjuk men det kan ju bli värre till imorgon. Men hoppas så klart att det blir bättre och bättre. Så idag blir en sova i soffan adg och kolla på dålig tv. Har iallafall fått i mig en redig lunch så blev lite piggare av det. Men usch jag vill verkligen inte vara sjuk igen. Känns som jag knappt hinner vara frisk längre. Först ont i ryggen i två veckor, sen vinterkräksjukan och nu förkylning. Kan folk inte bara sluta att smitta mig med skit? Jag orkar inte mer. Vill börja på med yogan igen och känna mig pigg och stark. Men nu finns det inte så mycket mer jag kan bli smittad av får vi hoppas.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0