Träning

Stack och simmade direkt efter jobbet idag faktiskt och det var så skönt. Var hemma vid fyra och kunde bara ta det lugnt. Är smidigt som fan att ha det gjort så kan jag bara ta det lugnt med gott samvete och behöver inte stressa med mat och att fixa. När jag simmar på relaxsimmet så blir man så bunden vid de tiderna. Sen är det så förbannat mycket folk som simmar då. Nu var vi bara två på varje bana och det är helt perfekt. 
När jag kom hem hade jag en bikini som väntade på mig och så var den alldeles för liten. Nederdelen satt inte smickrande alls så blir att skicka tillbaka. Synd för den var väldigt fin. Men fick lite nya snygga linnen som passade bra iallafall.
 
 

Kommentarer
Postat av: gardny

Åh vart är linnet ifrån? Skitsnyggt!

2016-03-16 @ 20:19:26
URL: http://gardny.itgirls.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0