Lite fredagsträning.

Har precis kommit hem från simhallen och har bäddat ner mig i soffan. Är så härligt seg och trött i kroppen nu. Så ska fixa lite att äta och sen somna i soffan tror jag. Har varit duktig denna veckan och simmar tre gånger och det är så skönt. Längtar som fan efter det när jag inte varit där på någon dag. Känns riktigt skönt att vara igång med träningen igen. Var ju lite dålig med det i höstas men hade så mycket med nytt jobb och att ta körkortet så hade inte orkat med det med. 
På tal om att simma. Har ju beställt en bikini men de har skickat fel till mig hela tiden. Jag ringer och de ska fixa och skicka en ny och verkligen se till att jag får rätt. Idag fick jag hem fel bikini för tredje gången.. Blev så jävla förbannad och skällde ut dem. Gör de fel nu igen vet jag inte vad fan jag gör. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0