Kaktus.

Har spenderat dagen i soffan med att läsa deckare så var tvungen att ta en paus och ut och röra på mig. Jag blev så sugen på frukt så stack in till stan för att handla lite. Så nu har jag en massa god frukt att äta och en ny fin kaktus. Kunde verkligen inte låta bli att köpa kaktusen och hade en ny fin kruka som stog tom. Var dock nära att kaktusen hamnade i huvudet på en unge. När jag skulle gå ut ur affären var det en hel familj som skulle gå in. En av ungarna var väldigt ouppfostrad och hoppade nästan på mig så jag fick hoppa åt sidan för att inte krocka med honom. Han hade fan förtjänat att få en kaktus i ansiktet. Man såg fan på honom att han gjorde det bara för att jävlas. Mamman såg det med och tyckte inte om det. Skyll inte på mig om era ouppfostrade ungar får en kaktus i ansiktet sen bara.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0